تا خود را نشناختی به شناخت خدا نشتاب

علمی فرهنگی هنری و . . .
تا خود را نشناختی به شناخت خدا نشتاب
پیام های کوتاه
آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۴، ۱۸:۰۲ - محض یار
    very gooood

من، ساناز . . .

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ق.ظ

(طولانیه اما ب خوندنش می ارزه)
من ساناز، کربلایی شدم... 
دخترِ بی حجابی بودم..
کلاً اعتقادی به حجاب نداشتم..
به محرم ونامحرم،به حجاب …
برام بی اهمیت بود… 
سفت و سخت هم پایِ خواستم بودم.
اصلاً علاقه ای به چادر نداشتم.
حس میکردم بی کلاس وبی پرستیژمیشم.
کل تفریحاتمون تومهمونی و دورهمی و خرید و اینجور چیزا خلاصه میشد.. 
کاری نداشتم آرایشم مناسبه یانه
مشهد زیادقسمتم میشد..
میرفتم حرم..یه چادر الکی سرمیکردم وزیارت وبعد تو مرکز خریدا میچرخیدم.
یادم میرفت اصل قضیه چیه 
نزدیک روزپدربود
روزولادت حضرت علی
قرارشدخانوادگی بریم ترکیه
کلی برنامه ریزی کردیم که همه شهراش رو بریم..
یه هفته مونده بودبه سفر
نمیدونم چرا..ولی یهو به دلم افتاد
پیش خودم گفتم:اگه بهت بگن جای ترکیه بروکربلا،میری؟
کلی واسه سفرم برنامه ریزی کرده بودم
خرید و تفریح و...
تودلم گفتم اگه بگن بروکربلا،میرم!
آخه یه دوست امام حسینی پیدا کرده بودم که ازکربلازیادمیگفت بهم..
یهوتلفن خونمون زنگ خورد
داداشم گفت:ساناز یه کاروان داره میره کربلا،یه هفته دیگه،گفتن جای خالی داره؛میری؟
هنگ بودم پشت تلفن
بخدا گریم گرفت
گفتم حتما..معلومه که میرم
به مامان وباباوخواهرم گفتم من ترکیه نمیام،میخوام برم کربلا!
مادربزرگم حدود ۸۷ سالش بودو قسمتش نشده بود.گفتم میبرمش باویلچر،من بایدبرم کربلا! باید! به دلم افتاده...
خواهرم گفت نمیام وترکیه مو کنسل نمیکنم.
گفتم هرکی میخواد بره ترکیه بره.من میرم کربلا..
پدرومادرم وقتی اشتیاقمو دیدن همراهیم کردن..
خواهرمم دید اینجوریه گفت بعدش میریم ترکیه...
درعرض۶روز راهی کربلاشدم…
نمیدونستم چجورجاییه،کلی لباس وکفش ووسایل خوب بردم.
میگفتم یه روز اینومیپوشم یه روز اونو
وقتی رفتم خسته خرابات میرفتم حرم.
کدوم مد؟کدوم تیپ؟ .
روزولادت امام علی، نجف
ولادت جواد الائمه، کاظمین
نیمه رجب، کربلا
پنجشنبه شب ،کربلا
خدایامن کجابودم…
باویلچرمادربزرگم همه جارفتیم.
سفرسختی بود..
روزی۵،۶بار میرفتم حرم امام حسین.
روزی۳،۴ساعت بیشترنمیخوابیدم
همش بی دلیل گریه گریه…
اصن نمیدونم چه حالی بود…
من فقط گریه میکردم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۷
مهدی.ف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">