تا خود را نشناختی به شناخت خدا نشتاب

علمی فرهنگی هنری و . . .
تا خود را نشناختی به شناخت خدا نشتاب
پیام های کوتاه
آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۴، ۱۸:۰۲ - محض یار
    very gooood

آیا شما هم روزه هستید ؟

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ


در ماه رمضان چند جوان پیرمردی را دیدند که پنهانی غذا می‌خورد. به او گفتند: «ای پیرمرد مگر روزه نیستی؟»
پیرمرد گفت: «چرا روزه هستم. فقط آب و غذا می‌خورم.»
جوانان خندیدند و گفتند: «واقعاً؟»
پیرمرد گفت: «بله، دروغ نمی‌گویم، به کسی بد نگاه نمی‌کنم، کسی را مسخره نمی‌کنم، با کسی با دشنام سخن نمی‌گویم، کسی را آزرده نمی‌کنم، چشم به مال کسی ندارم، غیبت نمی‌کنم و ...»
بعد پیرمرد به جوانان گفت: «آیا شما هم روزه هستید؟»
یکی از جوانان درحالی که سرش را پایین نگهداشته بود به آرامی گفت: «خیر، ما فقط آب و غذا نمی‌خوریم!»
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
مهدی.ف

#یکی بود

نظرات  (۱)

۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۲ احمدرضا محمودی
قیلون چی میخاد اونجو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">