تا خود را نشناختی به شناخت خدا نشتاب

علمی فرهنگی هنری و . . .
تا خود را نشناختی به شناخت خدا نشتاب
پیام های کوتاه
آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۴، ۱۸:۰۲ - محض یار
    very gooood

۲۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

مطالب اختصاصی سردبیر مسیرا؛ فضای مجازی و دنیای اینترنت دنیایی بزرگ و شگفت انگیز است وهمین موضوع باعث جذب شدن افراد زیادی به خود می شود!


http://masira.ir/uploads/posts/2015-05/1430998628_ra.jpg

جذابیت این دنیا به شکلی است که بعضا برخی افراد به هیچ وجه متوجه زمان نمی شوند! با توجه به این که اکثر وبمستر ها وکسانی که از اینترنت استفاده می کنند از نوجوانان وجوانان هستند؛همان افرادی که مشغول به تحصیل هستند آیا این دینا مانع تحصیل آنهاست!؟

درجواب این سوال باید گفت بستگی به چند عامل دارد!

1.فرد مورد نظر به چه هدفی دراین دنیا پای گذاشته

2.آیا مدیریت زمان دارد؟

اگر بتوانیم از مورد اول چشم پوشی کنیم مورد دوم را چه کنیم؟؟ موردی که باید در همه ی زندگی ما قرارداشته باشد!

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۳
مهدی.ف
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۴۰
مهدی.ف

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۳۹
مهدی.ف

شعبان ماه بسیار شریفى است و منسوب به حضرت سید انبیاء صلى الله علیه و آله می‌باشد، آن حضرت این ماه را روزه می گرفتند  و به ماه رمضان‏ وصل مى‏ کردند. ماه شعبان برای انسان به سوی خدا یکی از ماههای سال است و برای آن جایگاه بزرگ و پر فضیلتی در احادیث و روایات اسلامی از سوی پیشوایان دینی گزارش شده است. زیرا اولاً شخصیت های بزرگ و ارزشمند که از ستارگان آسمان ولایت و امامت به شمار می آیند در ماه شعبان دیده به جهان گشوده اند مانند ولادت با سعادت حضرت اباعبداللّه الحسین(ع) که در روز سوم ماه شعبان اتفاق افتاده و نیز در روز چهارم این ماه ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) رخ داده، در روز پنجم آن ولادت حضرت سجاد(ع) می باشد همچنین در پانزده شعبان ولادت پر برکت قطب عالم امکان حضرت ولی اللّه الأعظم مهدی موعود(عج) اتفاق افتاده است که خداوند به وسیله او به هر مظلومی از اولیاء و انبیاء و اصفیاء خویش از زمانی که پدر ما آدمع به زمین آمده، وعده نصرت فرموده و وعده داده که زمین را پس از آنکه از ظلم و ستم و بی عدالتی پر شده، از عدل و داد پر کند.ثانیاً علاوه بر موارد ذکر شده طبق برخی روایات نیمه این ماه شب قدر به شمار آمده که پیشوایان دینی به احیاء و شب زنده داری آن سفارش و تأکید کرده اند.

فضیلت ماه شعبان و اعمال آن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۳۳
مهدی.ف

دختر کوچولویی دو تا سیب در دو دست داشت که مادرش وارد اطاق شد. چشمش به دو دست او افتاد. گفت: «یکی از سیباتو به من میدی؟»
دخترک نگاهی خیره به مادرش انداخت و نگاهی به این سیب و سپس آن سیب. اندکی اندیشید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۲۱
مهدی.ف





در اوایل رهبری آیت الله خامنه ای، شهید سید عباس موسوی (دبیرکل سابق حزب الله لبنان) برای دیدار با رهبری و عرض تسلیت به پسر امام، مرحوم حجت الاسلام احمدآقا خمینی به ایران می آید و با سید احمد آقا ملاقات می کند و به ایشان تسلیت می گوید.
شهید موسوی در این دیدار می گوید: «یک روایت هست که مضمونش این است که پیغمبر اسلام (س) به علی (ع) می فرمایند که در #آخرالزمان یکی از فرزندان من که همنام پیامبر بنی اسرائیل است به حق قیام میکند و ظالم را از کشورش بیرون می کند و حکومت تشکیل می دهد و بعد از او فرزند دیگر من از #اهل_خراسان که همنام #علی است صاحب حکومت می شود و در دست راستش خللی وارد میشود و پرچم را به #صاحب_امر می دهد.»
تا سید عباس این روایت را به سید احمد آقا گفت، سید احمد آقا جواب داد: «حالا شما این را گفتید من هم یک چیز به شما بگویم؛ وقتی روز ششم تیر، آقای خامنه ای ترور شد به من گفتند که این خبر را به امام بدهید؛ من ترسیدم که خبر را بگویم برای قلب امام مشکلی پیش بیاید لذا نگفتم. باز بعد از مدتی با ترس رفتم خدمت امام. تا امام مرا دید فرمود فکر می کنید که من خبر ندارم چه اتفاقی افتاده است. بعد امام به من فرمود:«دست راست آقای خامنه ای چی شد؟»
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۳۵
مهدی.ف

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۱۸
مهدی.ف



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۰۹
مهدی.ف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۰۷
مهدی.ف